tiistai 5. kesäkuuta 2012

Taas

Pahus, taasko minä unohdin? Tämä minun bloggaus ei näytä tänä keväänä menevät oikein vahvasti...

Kerrottavaakaan ei ole hirveästi. Olen näplännyt datani parissa aika huonolla motivaatiolla viime viikot. Kaipaisin jotakuta potkimaan minuun vauhtia. Ehkäpä torstaina odottava seurantaryhmän tapaaminen antaa kaivattua potkua? Ainakin siihen pitää hieman tsempata ja väsätä pieni yhteenveto viimeisen vuoden toilailuistani.

Tämän kevään biologian yhteisvalinta oli toukokuun lopulla. Tuli aika nostalginen olo tajutessani, että omasta pääsykokeestani on kymmenen vuotta aikaa. Silloin koe oli tosin kesäkuun alussa, vasta ylioppilasjuhlan jälkeen. Olen aika varma, että kokeessa oli kysymys sukkessiosta (Miten kasvillisuus palautuu paloaukealle?), mutta muita mielikuvia minulla ei siitä ole. Koe meni ilmeisen hyvin, sillä posti toi heinäkuulla hyväksymiskirjeen. Opinnot aloitin kuitenkin vasta seuraavana vuonna.

Parempi lopettaa vanhojen muistelu tähän, ettei joku pistä tikulla silimään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti